čtvrtek 10. května 2012

AI War – Report II.




  Report z druhého hraní „AI War: Fleet Command“ bude docela krátký. Hráli jsme tentokrát sice dvě a půl hodiny, ale v základě jsme se nadále soustředili jen na upevnění pozice a průzkum.


  Hned na začátku jsme postavili dvě desítky výzvědných vesmírných lodí („scout spaceships“) a rozeslali je prozkoumat zbytek galaxie, zatímco my jsme pracovali na dobytí celého vnitřního kruhu. Skoro všechny planety v něm byly zajímavé samy o sobě (hodně zdrojů a speciálních asteroidů pro stavbu tkz. „spirecraftů“ – silných mimozemských lodí), až na jednu, kterou jsme dobyli čistě z logistických důvodů.
  Většina útoků, které na nás AI poslalo, byla bezproblémových – s výjimkou dvou. Při prvním se útočícím lodím podařilo zničit pětici mých rozestavěných „spirecraftů“, a při druhém AI poslalo vlnu více než tisícovky lodí, což nás donutilo přerušit dva útoky a stáhnout se do obrany. Vnitřní kruh jsme tak bez větších obtíží dobyli a zabezpečili.

  Našim zvědům se mezitím podařilo najít několik planet s důležitými cíli, jako jsou „Pokročilé výzkumné stanice“ („Advanced Research Station“ – přístup k novým třídám lodí),Datová centra“ („Data Centers“ – snižují AI Progress) a co je nejdůležitější, samotné centrální planety AI. V příštích hraních se budeme soustředit na co nejrychlejší postup k těmto dvěma klíčovým cílům, nejlépe skrze co největší počet cílů sekundárních.

  Stav na konci sezení:


Žádné komentáře:

Okomentovat