Report z druhého hraní „AI War: Fleet Command“
bude docela krátký. Hráli jsme tentokrát sice dvě a půl hodiny, ale v základě
jsme se nadále soustředili jen na upevnění pozice a průzkum.
Hned na začátku jsme postavili dvě desítky výzvědných
vesmírných lodí („scout spaceships“) a rozeslali je prozkoumat zbytek
galaxie, zatímco my jsme pracovali na dobytí celého vnitřního kruhu. Skoro
všechny planety v něm byly zajímavé samy o sobě (hodně zdrojů a
speciálních asteroidů pro stavbu tkz. „spirecraftů“ – silných mimozemských lodí),
až na jednu, kterou jsme dobyli čistě z logistických důvodů.
Většina útoků, které na nás AI poslalo, byla bezproblémových
– s výjimkou dvou. Při prvním se útočícím lodím podařilo zničit pětici mých
rozestavěných „spirecraftů“, a při druhém AI poslalo vlnu více než tisícovky lodí, což nás donutilo přerušit dva útoky a stáhnout se do obrany. Vnitřní kruh jsme tak bez větších obtíží dobyli a zabezpečili.
Našim zvědům se mezitím podařilo najít několik planet s důležitými
cíli, jako jsou „Pokročilé výzkumné stanice“ („Advanced Research
Station“ – přístup k novým třídám lodí), „Datová centra“ („Data
Centers“ – snižují AI Progress) a co je nejdůležitější, samotné centrální
planety AI. V příštích hraních se budeme soustředit na co nejrychlejší
postup k těmto dvěma klíčovým cílům, nejlépe skrze co největší počet cílů
sekundárních.
Stav na konci sezení:
Žádné komentáře:
Okomentovat