neděle 27. května 2012

Posel Smrti (PC)



  Poté co dohraji hru nějakého žánru, jsem občas ponechán s chutí hrát dál a proto sáhnu po nějaké podobné. Když jsem tedy před nedávnem dohrál Gray Matter, rozhodl jsem se navázat jedním svým vážným restem mezi adventurami, českou a všemi opěvovanou hru Posel Smrti.
  Jak si tato vážná (na poměry ostatních český adventur) hra stojí vedle velikánů jako The Longest Journey, Gabriel Knight či Broken Sword?

pátek 25. května 2012

AI War - Report IV.


  Tak a máme tady další report. Tentokrát se toho dělo trochu víc, a hra začala být o poznání těžší, takže bude o trošku delší, než v předchozích dvou případech.

úterý 22. května 2012

Gray Matter (PC)



  Asi bych měl začít přiznáním, že jsem ještě nedohrál adventurní sérii Gabriel Knight. První díl jsem rozehrál, velice mě bavil, ale z hlouposti jsem jej jednoho dne nespustil a už se k němu nevrátil. Hodlám to časem napravit, ale než k tomu dojde, řekl jsem si že bych si mohl zahrát jinou adventuru z pera Jane JensenovéGray Matter z roku 2010.
  Tato hra mě zaujala už předtím, než jsem se dozvěděl kdo na ní vlastně pracuje, ale dlouho jsem váhal nad tím, jestli ji koupit nebo ne. Když se ale před pár měsíci objevila v časopisu Score (společně s několika dalšími zajímavými hrami), neměl jsem už žádnou výmluvu.

pátek 18. května 2012

FEY - demo (RPG Maker 2003, PC)


  Když jsem zakládal tento blog, věděl jsem, že tady, mimo jiné, budu zabývat i různými hrami vytvořené v programu RPG Maker. Komunitu na rpgmaker.net sleduji docela pravidelně, mám v ní vyhlídnuté některé zajímavé projekty a sám mám několik nápadů, které bych v tomto programu chtěl zpracovat.
  Včera večer jsem na tuto stránku náhodou znovu zabrouzdal, a našel jsem projekt který mě velice zaujal. Jedná se o akční adventuru s názvem FEY, která je sice stále ve vývoji, ale hratelné demo obsahující několik prvních kapitol příběhu je volně ke stažení. Demo jsem si zahrál, tak se s vámi podělím o pocity z něj.

čtvrtek 17. května 2012

čtvrtek 10. května 2012

AI War – Report II.




  Report z druhého hraní „AI War: Fleet Command“ bude docela krátký. Hráli jsme tentokrát sice dvě a půl hodiny, ale v základě jsme se nadále soustředili jen na upevnění pozice a průzkum.

pátek 4. května 2012

AI War - Report I.



  Pravidelná hraní indie RTS „AI War: Fleet Command“ (a jejích rozšíření) jsem se pokoušel s různými lidmi zavést už několikrát. Vždy však ztroskotala právě na slově „pravidelná“ – prostě jsme se nebyli schopní sejít a hrát v dohodnutou dobu. Většina těchto hraní pak skončila po dvou až třech sezeních a nikam jsme se pořádně nedostali. Proto jsem se rozhodl psát reporty z nového pokusu o pravidelná hraní, které jsme se s jedním spolučlenem české STEAM skupiny „AI War –Czech Fleet“ rozhodli uspořádat, abychom měli důvod tuto pravidelnost dodržovat.

  Ptáte se, co to vlastně „AI War: Fleet Command“ je? Nebojte se, než se pustím do samotného reportu, tak vám to povím.